
Een goede financiële administratie is essentieel voor elke onderneming. Vercauteren Administraties kan zeer vakkundig en adequaat uw financiële boekhouding inrichten, verwerken, controleren en rapporteren. Met ervaring in uiteenlopende branches kan Vercauteren Administraties dus de complete financiële administratie verzorgen.
Samen met u bepalen wij hoe de financiële administratie moet worden opgezet en hoe die moet worden verwerkt en beheerd. Op deze wijze kan Vercauteren Administraties u uitstekend helpen bij het beheren, opstellen en interpreteren van uw administratie.
Vercauteren Administraties is gespecialiseerd in salarisverwerking voor bedrijven binnen het MKB. Onze dienstverlening gaat verder dan alleen het vervaardigen van een salarisstrook.
Onze salarisverwerking omvat:
Vercauteren Administraties werkt met de volgende online boekhoudpakketten;
Vercauteren Administraties kan voor de volgende aangiften verzorgen;
Vercauteren Administraties stelt uw jaarrekening op in heldere en begrijpelijke taal. Eventueel bespreken wij de jaarrekening met u zodat u inzicht krijgt in de financiële situatie van uw onderneming.
Besloten vennootschappen zijn verplicht jaarlijks hun jaarrekening te deponeren bij de Kamer van Koophandel. Vercauteren Administraties verzorgt deze jaarrekening voor u.
Voor het aanvragen van een krediet wordt vaak om een begroting of prognose gevraagd. Wij helpen u graag met het opstellen van een juiste prognose.
Vercauteren Administraties verzorgt HR diensten met betrekking tot de salarisadministratie.
U kunt hierbij denken aan ziekteverzuimbegeleiding, beoordelen en opstellen van arbeidscontracten en begeleiding bij ontslagprocedures.
1 januari 2023 was het 10 jaar geleden dat Jos Vercauteren, samen met 5 collega’s van deWaardKramer adviseurs en accountants, Vercauteren Administraties begon. De drang om met een klein groepje collega’s samen te gaan was groter dan onderdeel te blijven van het grotere geheel.
Vanaf het begin staat het contact met de cliënten voorop. Op 1 oktober 2014 is Johan Passchier, ook met een vijftal collega’s, als vennoot toegetreden. Het bedrijf is sindsdien gegroeid naar het huidige aantal personeelsleden van 15. Nog steeds staat cliënt vriendelijkheid hoog in het vaandel hoewel dit in de huidige tijd niet altijd gemakkelijk is.
Dat niet alleen de cliënt vriendelijkheid belangrijk is maar ook de onderlinge sfeer op kantoor blijkt wel uit het feit dat van de 10 meegegane personeelsleden er nog 9 werkzaam zijn bij Vercauteren Administraties. De tijdens de 10 jaar aangenomen personeelsleden zijn ook nog vrijwel allemaal in dienst bij ons.
Het jubileum zullen we met de personeelsleden vieren met een driedaagse trip naar het zuiden van Europa.
Inmiddels is Patrick Klein toegetreden tot het management en is het de bedoeling dat hij op (korte) termijn de opvolger zal worden van Jos Vercauteren. De eerste stappen hiervoor zijn reeds succesvol gezet en menig cliënt heeft reeds kennis gemaakt met zijn kwaliteiten.
Sinds 1 januari 2020 is Vercauteren Administraties gevestigd in het Castellum gebouw, Loire 184 te Den Haag.